Kraj

AMS realizuje autorską kampanię

Działania są prowadzone pod hasłem "Przystanek Wyspiański".

AMS realizuje autorską kampanię
W 110. rocznicę śmierci Stanisława Wyspiańskiego w ośmiu największych miastach na wybranych przystankach komunikacji miejskiej można zobaczyć reprodukcje dzieł Wyspiańskiego. Specjalnie przygotowane przystanki AMS towarzyszą wystawie „Wyspiański”, którą można oglądać w Muzeum Narodowym w Krakowie. Wystrój wiat został zaaranżowany fragmentami dzieł Stanisława Wyspiańskiego. Każda z nich jest wyposażona w WiFi, po którego uruchomieniu pojawia się landing page “Przystanek Wyspiański”. Kieruje on na stronę Muzeum Narodowego, z której można pobrać materiały poświęcone wystawie. Dodatkowo dzięki wbudowanym w wiaty urządzeniom MP3 można wysłuchać przewodnika po wystawie, a na przystankach w Krakowie i Poznaniu poczuć kwiatowy zapach nawiązujący do motywów pojawiających się często w polichromiach i witrażach Wyspiańskiego.

Na każdym z przystanków znajdują się naklejki z informacjami o materiałach dostępnych do pobrania. Ponadto Muzeum Narodowe zaplanowało aplikację “Szlak Stanisława Wyspiańskiego”, dzięki której będzie można poznać wiele ciekawostek z życia artysty.

Pomysłodawcą i mecenasem projektu jest AMS – partner wystawy “Wyspiański” realizowanej przez Muzeum Narodowe w Krakowie.