Kraj

MullenLowe Warsaw dla marki Herbapol [wideo]

Produkcją zajęło się studio filmowe Oto.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FChG8DGiBy4Q%22%7D
Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatom ziołowym z linii Zielnik Polski. Na potrzeby kampanii przygotowano 15-sekundowy spot, który można zobaczyć w stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, Telewizja Polska, oraz w internecie, m.in. w serwisach takich jak: TVN Player, TVP VoD, Onet, Wp.pl i Interia.pl.

Kampania stanowi kontynuację komunikacji rozpoczętej w 2013 r. pod hasłem: “Przyjemność. Masz to w naturze”. Za kreację i przygotowanie spotów odpowiadała agencja MullenLowe Warsaw, która pracowała
również przy realizacji poprzedniej platformy. Reżyserem spotów był Łukasz Zadrzyński. Produkcją
zajęło się studio filmowe Oto. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.