M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Powstaje TogetherAudience, marka o profilu technologiczno-analitycznym

Maciej Florek | 6 grudnia 2017, 06:00

Działania będą realizowane przez Pawła Mazurka, managing directora, oraz Szymona Szmigla, head of commercial sales.

Na rynku debiutuje TogetherAudience, nowa marka będąca częścią Grupy TogetherData. ToghetherAudience chce realizować wachlarz usług technologicznych oraz analitycznych, które będą przydatne w tworzeniu i prowadzeniu digitalowych kampanii marketingowych.

Działania TogetherAudience będą koordynowane przez Pawła Mazurka (na zdj. z lewej), managing directora, oraz Szymona Szmigla, head of commercial sales. Mazurek pracował wcześniej m.in. dla RTB House, Cloud Technologies oraz OnAudience. Szmigiel z kolei w swojej karierze zawodowej współpracował m.in. z Wirtualną Polską, IAB Polska oraz Netsprint.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,