Kraj

Volkswagen reklamuje ubezpieczenia

Kampanię z Janem Peszkiem przygotowały Opcom i PHD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEjLLjF0euFg%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fundefined%22%7D
Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor aut marek niemieckiego koncernu motoryzacyjnego Volkswagen: Skoda, Volkswagen, Seat i Audi, w ramach której działa także bank Volkswagen Bank Polska (razem z Volkswagen Leasing GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce działają pod nazwą Volkswagen Financial Services), rusza z kampanią, w której promuje usługi ubezpieczeniowe. Przekonuje, że dobór właściwego ubezpieczenia jest ważny, bo tylko dobra polisa umożliwia np. naprawę auta przy użyciu oryginalnych części.

W kampanii występuje aktor Jan Peszek. Z cyklu filmów motoryzacyjnych dostępnych na poświęconej kampanii stronie WWW, kierowcy dowiadują się m.in., jakie prawa przysługują im w przypadku kradzieży samochodu. Czy ubezpieczenie pokrywa koszty napraw uszkodzeń samochodu powstałych w wyniku gwałtownych zdarzeń atmosferycznych, a także jaki wariant ubezpieczenia wybrać, aby zapewnić sobie wsparcie ubezpieczyciela w przypadku kolizji drogowej. 

Za koncepcję kreatywną, strategię i egzekucję projektu odpowiada agencja Opcom, zaś za planowanie i zakup mediów – dom mediowy PHD Rocket.

Volkswagen Bank Polska oraz Volkswagen Serwis Ubezpieczeniowy Sp. z o.o. działają jako agenci ubezpieczeniowi.