Kraj

Glob Media buduje tymczasową sieć nośników o formacie 12x4 m

Firma reklamowa Glob Media zamierza zbudować sezonową sieć powierzchni ekspozycyjnych o formacie 12x4 m. - Szczególnie latem wskaźnik zajętości tego...

Firma reklamowa Glob Media zamierza zbudować sezonową sieć powierzchni ekspozycyjnych o formacie 12×4 m. – Szczególnie latem wskaźnik zajętości tego typu formatów w klasycznych sieciach reklamy zewnętrznej jest bliski 100 proc. Dlatego traktujemy nasz produkt jako ich uzupełnienie – mówi Szczepan Jabłoński z działu obsługi klientów strategicznych Glob Media. W tym roku firma chce dysponować w miesiącach letnich 50-60 lokalizacjami w tym formacie, przede wszystkim przy trasach wylotowych w ośmiu największych aglomeracjach miejskich oraz na Mazurach i nad Bałtykiem (nad morzem buduje także system lokalizacji dla wielkoformatowych siatek winylowych, która ma liczyć blisko 30 miejsc). W 2004 r. z oferty Glob Media skorzystała m.in. marka telefonii komórkowej Pop (PTK Centertel) i firma ubezpieczeniowa PZU. (JP)