Kraj

Nju.mobile ma pół miliona abonentów

Łącznie z oferty drugiej marki Orange korzysta ok. 800 tys. klientów.

Nju.mobile ma pół miliona abonentów
Firma telekomunikacyjna Orange Polska chwali się, że liczba abonentów (klienci postpaid) jej drugiej, tańszej marki Nju.mobile przekroczyła 500 tys. W ponad rok (od września 2016 r.) przybyło ich 152 tys. Tę markę (ofertę) Orange wprowadził na rynek w kwietniu 2013 r.

Łącznie, doliczając tzw. użytkowników “na kartę”, czyli prepaid, Nju.mobile ma niespełna 800 tys. klientów. To mniej, niż operator raportował rok temu – wtedy było ich 943 tys. Spadek wynika ze zmniejszenia się bazy właśnie klientów prepaid (z 594 tys. do niespełna 300 tys.), który spowodowały przepisy antyterrorystyczne, a konkretnie wynikająca z nich obowiązkowa imienna rejestracja numerów prepaid (w efekcie wszystkim operatorom spadła liczba prepaid’ów, co de facto oznaczało wyczyszczenie baz danych z “martwych dusz”, czyli nieużywanych numerów).

Kreacją reklam dla marki Nju.mobile od samego początku zajmuje się agencja Ogilvy & Mather, planowanie i zakup mediów dla Orange Polska realizuje zaś dom mediowy Initiative.

Łącznie, wliczając markę główną Orange i Nju.mobile, operator obsługuje 7,2 mln abonentów telefonii komórkowej (doliczając mobilny internet i karty M2M to 9,66 mln).