Kraj

Startuje kampania wspierająca działalność Fundacji Radia Zet

Za projekt odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.

Startuje kampania wspierająca działalność Fundacji Radia Zet
Fundacja Radia Zet (Eurozet) wystartowała w internecie z akcją #dziecinnieproste. To akcja charytatywna, z której dochód zostanie w całości przekazany na rehabilitację małych podopiecznych fundacji. Za realizację kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine.
Kampanię wspierają m.in. piosenkarka Kasia Kowalska i artysta Tomasz Szczepanik. Akcja bannerowa na platformie Onet.pl ma pokazywać, że chodzenie, mówienie, śpiewanie jest proste, jednak nie dla wszystkich.
Organizowana przez fundację akcja pomoże zebrać fundusze i zapewnić dzieciom fachową rehabilitację.
Inicjatywę promuje akcja bannerowa, mailingi i specjalne audycje na antenie Radia Zet. Podczas tych programów można dowiedzieć się, jak rodzice radzą sobie z trudnościami, z jakimi muszą zmagać się każdego dnia.
Akcja potrwa do 6 stycznia.
Za koncepcję kreatywną, projekt, wykonanie grafik oraz cyfrową realizację przygotowanej przez fundację akcji odpowiedzialna była agencja GoldenSubmarine.