Kraj

TalentMedia autorem świątecznych kampanii RTV Euro AGD

Czworo twórców z sieci partnerskiej promuje ofertę sklepów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJ-kfbDZNjC0%22%7D
Sieć partnerska TalentMedia odpowiada za przygotowanie świątecznych kampanii firmy RTV Euro AGD na platformie YouTube. Zakres współpracy objął przygotowanie strategii, dobór i współpracę z influencerami, produkcję oraz zakup mediów.

Do świątecznych aktywności promocyjnych zaangażowani zostali influencerzy: Bartek USA, GlamPaula, Wielmożny Igor i Marcin Mazur. Każdy z wymienionych twórców został dopasowany do kategorii produktów, które są zgodne z charakterem prowadzonego przez niego kanału. Bohaterowie będą publikować na swoich kanałach
specjalne filmy. Dodatkowo z każdym z nich zostały przygotowane reklamy typu bumper, które będą promowane remarketingowo.