Kraj

LG z kampanią w sieci Cinema City

Działania w kinach koordynuje New Age Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4rJO3LT-twE%22%7D
W kinach sieci Cinema City, w pobliżu których znajdują się sklepy Media Markt, RTV Euro AGD i Media Expert, emitowane są aż trzy różne spoty marki LG Electronics. Każdy dla innego produktu: pralka Twinwash, smartfon LG V30 oraz telewizor OLED. Reklamy trwają po 30 sekund i emitowane są w zależności od wybranego terminu w blokach specjalnych. 
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media. Kreację spotów przygotowały agencje Grey Group i Bridge2Fun. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Oprócz spotów na dużych ekranach wyświetlane są również reklamy na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach kinowych. Dodatkowo komunikacji w kinach towarzyszy specjalna loteria z okazji 20 lat obecności na rynku marki LG Electronics. Każdy, kto kupi sprzęt objęty promocją, a następnie zarejestruje go na stronie internetowej loterii, ma szansę na jedną z wielu nagród o łącznej wartości 160 tys. zł.