Kraj

LOT reklamuje się w kinach

W ramach wizerunkowych działań PLL LOT startuje kampania w sieci Cinema City.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fu8pcX5G8BkI%22%7D
Polskie Linie Lotnicze LOT wystartowały z kampanią reklamową w sieci kin Cinema City. W multipleksach emitowany jest 30-sekundowy spot pt. “Bądź gościem naszych najlepszych pilotów”. Reklamę na ekranach wspierają spoty wyświetlane na zsynchronizowanych plazmach umieszczonych w holach. Kreację spotu przygotowała agencja Grey Group. Za zakup mediów odpowiada FullSix Media. Działania w kinach koordynuje New Age Media.
Kampania kinowa ma charakter wizerunkowo-produktowy. Działania w kinach są częścią szerszej kampanii prowadzonej w TV, internecie i prasie (w magazynie „Kukbuk”).

W kolejnych odsłonach akcji przedstawiane będą inne atuty firmy, m.in. rozwój siatki połączeń i floty oraz usługi dodatkowe.

W dalszym etapie kampania prowadzona będzie również na kluczowych dla PLL LOT rynkach zagranicznych, m.in. w Ameryce Północnej i Azji.