Kraj

Deloitte Digital skupi się na usługach transformacji cyfrowej, możliwe zmiany w kreacji

W zakresie projektów reklamowych ATL firma będzie korzystać ze współpracy z zewnętrznym partnerem - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Deloitte Digital skupi swoją ofertę wokół takich usług jak transformacja cyfrowa czy digital experience. Będzie też w większym stopniu zabiegać o realizację projektów międzynarodowych, we współpracy z poszczególnymi studiami Deloitte Digital w regionie Europy (EMEA). Firma planuje także rozwój oferty doradczej w obszarze programmaticu z wykorzystaniem platform Salesforce i Adobe oraz we współpracy Google czy Facebook, które są globalnymi partnerami Deloitte

Nie oznacza, to, że typowe usługi reklamowe znikną z oferty. Trzonem będą jednak kompleksowe działania digital. Według naszych informacji w efekcie tych planów zmiany mogą dotknąć zespół kreacji zajmujący się ATL. Deloitte Digital myśli za to o współpracy z zewnętrznym partnerem przy ewentualnej realizacji takich projektów. Bez zmian ma pozostać większa część kreacji wyspecjalizowana w digitalu.

– Planujemy dalszą budowę zintegrowanej oferty oraz inwestycje w nowe przedsięwzięcia biznesowe, łączące strategię i technologię z biznesem, centralizując oraz rozwijając poszczególne funkcje. Obecnie poszerzamy i wzmacniamy kompetencje w zakresie strategii oraz wdrożeń technologicznych – mówi Olgierd Cygan, partner, Deloitte Digital CE leader. Nie komentuje jednak informacji o możliwych zmianach personalnych w kreacji.
Do kluczowych klientów Deloitte Digital należą obecnie: Black Red White, Cheetos, Estee Lauder, Łomża, Mazda, PepsiCo, Pizza Hut i Polkomtel. 
Deloitte zatrudnia w Polsce 2500 osób, a w samym Deloitte Digital pracuje ponad 300 osób.