Kraj

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera

Nowe produkty będą wspierane w miejscach sprzedaży.

Maspex wprowadza kolejne dwa warianty Tigera
Grupa Maspex wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty smakowe napoju energetycznego Tiger – Fire i Mojito Ice. Ten pierwszy ma smak śliwkowo-cynamonowy, drugi – miętowy. Dla nowych produktów przewidziano bezpośrednie wsparcie w punktach sprzedaży.

Sugerowana przez producenta cena za puszkę o poj. 250 ml wynosi 1,99 zł.

Tym samym marka Tiger doczekała się już siedmiu wariantów smakowych – oprócz dwóch nowych są to: klasyczny, Tiger Mental (z żeń-szeniem), Restart (z elektrolitami i witaminą C), Fighter (dla sportowców) i Speed (dla kierowców).

Reklamy ATL marki Tiger przygotowywała agencja reklamowa Brasil, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się zaś dom mediowy Mindshare. W sierpniu br. marka zaliczyła wpadkę i kryzys wizerunkowy związany z nieprzemyślana reklamą na Instagramie (w złym stylu nawiązującą do rocznicy Powstania Warszawskiego), w rezultacie którego Maspex zakończył współpracę z agencją reklamową J. Walter Thompson, obsługującą m.in. tę markę w social mediach.