M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank ING namawia do oszczędzania

Maciej Burlikowski | 22 grudnia 2017, 06:00

Bank oferuje oprocentowanie 2,5 proc. przez cztery miesiące.

ING Bank Śląski (ING Bank) rusza z nową kampanią kont oszczędnościowych. W ramach promocji proponuje oprocentowanie depozytów w wysokości 2,5 proc. w skali roku przez cztery miesiące. Ofertę wspiera kampanią reklamową w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), w internecie (kampania na największych portalach, w mobile i w social mediach), na outdoorze (billboardy i siatki wielkoformatowe w wybranych miastach) oraz w oddziałach (wyklejki na witrynach i komunikacja wewnątrz placówek).

Kreacje reklam przygotowała agencja Brain, za część internetową odpowiada agencja Gong, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Czytaj więcej na temat: , , ,