Kraj

ZnanyLekarz.pl startuje z ogólnopolską kampanią [wideo]

Działania realizują: Cut The Mustard, Dobro i Blue 449.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F2bBR2iCRCTE%22%7D
Wystartowała nowa kampania serwisu ZnanyLekarz.pl, która zachęca Polaków do umawiania wizyt lekarskich przez internet. Komunikacja prowadzona w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, serwisach VoD i internecie potrwa przynajmniej do maja 2018 r. 

Na potrzeby kampanii przygotowano trzy wersje spotu. Za kreację odpowiada agencja Cut The Mustard. Produkcją zajęło się Dobro. Media zaplanował i kupił dom mediowy Blue 449.