Kraj

Provident reklamuje "proste" pożyczki

Proste nie znaczy tanie - RRSO wynosi 89,51 proc.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuOMURDRNw4k%22%7D
Provident Polska, największa w kraju firma pożyczkowa, rusza z kampanią reklamującą ofertę Prostej Pożyczki Miesięcznej. To oferta dla nowych klientów, którzy chcieliby pożyczyć 2, 3 lub 4 tys. (na konto lub w gotówce), spłacane w sześciu miesięcznych ratach. Oferta polega na ustaleniu kosztu w wysokości 20 proc. całkowitej kwoty pożyczki. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 89,51 proc.

Kreacje reklam dla Providenta przygotowuje agencja Isobar Polska, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy OMD.