Przetargi

Powstała nowa marka produktów mlecznych OMI3, trwa przetarg reklamowy

Do końca kwietnia br. Konsorcjum Spółdzielni Mleczarskich: SM Ostrołęka, OSM Siedlce i SM Spomlek z Radzynia Podlaskiego, rozstrzygną przetarg na...

Do końca kwietnia br. Konsorcjum Spółdzielni Mleczarskich: SM Ostrołęka, OSM Siedlce i SM Spomlek z Radzynia Podlaskiego, rozstrzygną przetarg na obsługę kampanii reklamowo-mediowej dla nowej marki produktów mlecznych – OMI3. W przetargu wzięło udział kilka agencji reklamowych. Do drugiego etapu zakwalifikowano pięć agencji, a na short-listę trafiły trzy agencje. Zwycięska agencja przygotuje kampanię nowej marki produktów mlecznych OMI3, pod którą sprzedawane są jogurty, serki i desery jogurtowe wzbogacone wielonienasyconymi kwasami tłuszczowymi z grupy Omega3 pozyskiwanymi z ryb o walorach prozdrowotnych. Kampania ma objąć różne media, z telewizją włącznie. Start działań reklamowych przewidziano na jesień br. z możliwością powtórki w kolejnym roku. Kampania będzie finansowana w połowie ze środków unijnych dostępnych za pośrednictwem Agencji Rynku Rolnego, a w połowie ze środków własnych spółdzielni mleczarskich tworzących konsorcjum. Aktualnie udoskonalana jest dystrybucja produktów OMI3. Mają one trafić do sklepów tradycyjnych i kanałów sprzedaży nowoczesnej w całej Polsce. Ich ceny są średnio o 15-20 proc. droższe od odpowiedników konkurencji. Agencja reklamowa Art Fitt z Olsztyna jest autorem nazwy OMI3 oraz opakowań produktów. Konsorcjum nie wyklucza dystrybucji produktów na eksport, poszukuje spółdzielni chętnych do zainwestowania w produkcję mleka i lodów na podstawie technologii bazującej na zastosowaniu kwasów Omega3. (MKS)