Kraj

Tomasz Makaruk pokieruje nowym działem marketing services w Arterii

Agencja Arteria utworzyła dział marketing services. Do tej pory agencja, która dysponuje własnym call center, koncentrowała się na usługach telemarketingowych,...

Agencja Arteria utworzyła dział marketing services. Do tej pory agencja, która dysponuje własnym call center, koncentrowała się na usługach telemarketingowych, SMS, e-mailingu i CRM. – Call center to dla nas tylko narzędzie, nie chcemy być postrzegani jako firma wyłącznie telemarketingowa – mówi Wojciech Bieńkowski, managing director Arterii. Dodaje, że chociaż call center Arterii liczy aż 150 stanowisk, to konkurencja na tym rynku z największymi call center jest trudna, stąd konieczność oferowania klientom wartości dodanej. Dział marketing services ma dostarczyć odpowiedniego serwisu według standardów agencyjnych i usług strategicznych. Nową strukturą marketing services będzie zarządzać Tomasz Makaruk, który przeszedł do Arterii z agencji IQ Marketing. Arteria zapowiada, że wygrała trzy przetargi na obsługę marketing services, ale nie podaje nazw klientów – wiadomo, że chodzi m.in. o firmę farmaceutyczną i leasingową. Arteria należy do Nova Communication Group, w której skład wchodzą także firmy Polymus Integrated Communication, Comtica, Program, Ciszewski PR, Red 8, Synergy i 4fun.tv. (TW)