Agencja Arteria utworzyła dział marketing services. Do tej pory agencja, która dysponuje własnym call center, koncentrowała się na usługach telemarketingowych, SMS, e-mailingu i CRM. – Call center to dla nas tylko narzędzie, nie chcemy być postrzegani jako firma wyłącznie telemarketingowa – mówi Wojciech Bieńkowski, managing director Arterii. Dodaje, że chociaż call center Arterii liczy aż 150 stanowisk, to konkurencja na tym rynku z największymi call center jest trudna, stąd konieczność oferowania klientom wartości dodanej. Dział marketing services ma dostarczyć odpowiedniego serwisu według standardów agencyjnych i usług strategicznych. Nową strukturą marketing services będzie zarządzać Tomasz Makaruk, który przeszedł do Arterii z agencji IQ Marketing. Arteria zapowiada, że wygrała trzy przetargi na obsługę marketing services, ale nie podaje nazw klientów – wiadomo, że chodzi m.in. o firmę farmaceutyczną i leasingową. Arteria należy do Nova Communication Group, w której skład wchodzą także firmy Polymus Integrated Communication, Comtica, Program, Ciszewski PR, Red 8, Synergy i 4fun.tv. (TW)