Kraj

CDA Premium ma 100 tys. abonentów

Abonent oglądał w trakcie przerwy świątecznej średnio dwa filmy dziennie.

W trakcie ostatnich świąt Bożego Narodzenia, sylwestra i Nowego Roku użytkownicy CDA Premium (CwMedia SA) spędzili na oglądaniu filmów łącznie ćwierć miliona godzin. Jednocześnie liczba osób płacących abonament wzrosła do 100 tysięcy.

Najbardziej “filmowymi” dniami tego okresu był pierwszy i drugi dzień świąt – średnio każdy użytkownik oglądał filmy przez blisko trzy godziny. Natomiast w Wigilię, sylwestra i Nowy Rok średnio korzystano z kanału nieco mniej niż dwie godziny. Zwykle oglądano w tym czasie po dwa filmy dziennie, choć rekordziści potrafili zobaczyć nawet kilka – rekord to 10 filmów obejrzanych przez jednego użytkownika w Nowy Rok.

Wszystkie dane to dane własne wydawcy.

Przypomnijmy, że ubiegłym miesiącu CwMedia SA otworzyło własne biuro reklamy, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 13 grudnia ub.r.