Kraj

Sieć Dino otworzyła w ub.r. 147 nowych sklepów

Ma ich już 775, a do 2020 r. chce mieć 1,2 tys.

Sieć Dino otworzyła w ub.r. 147 nowych sklepów
Dino Polska SA, operator sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi, w 2017 r. otworzyła 147 nowych sklepów. Rok wcześniej – 123. Tym samym sieć liczy już 775 sklepów. Ich łączna powierzchnia handlowa wzrosła w ub.r. o 23,8 proc. – do 295 tys. mkw. na koniec roku.

– Rośniemy szybciej niż rynek. Dodatkowo sprzyja nam otoczenie makroekonomiczne, dobra koniunktura. Rosną dochody Polaków i wydatki konsumpcyjne, a nasz model supermarketów wychodzi naprzeciw trendom konsumenckim. W 2018 r. spodziewamy się kontynuacji pozytywnych trendów – zapowiada Szymon Piduch, prezes Dino Polska.

Zatrudnienie w Grupie Dino wyniosło na koniec ub.r. 12,9 tys. osób, o 2,3 tys. więcej niż w końcu 2016 r.

Strategia firmy przewiduje, że do końca 2020 r. sieć powiększy się do 1,2 tys. sklepów.