Kraj

Jarosław Wilk pożegnał się z Pekao SA

Przez ponad dziewięć lat odpowiadał za zarządzanie marką banku.

Jarosław Wilk, który od wiosny 2008 r. jako m.in. dyrektor komunikacji marketingowej i zarządzania marką odpowiadał za ten obszar w Pekao SA, drugim największym banku w kraju, rozstał się z firmą. Jego dalsze plany zawodowe nie są nam na razie znane.

Przypomnijmy, że pod koniec 2016 r. kontrolę nad Pekao SA przejęła Grupa PZU, kontrolowana przez Skarb Państwa, i państwowy Polski Fundusz Rozwoju (razem mają 32,8 proc. akcji; PFR pełni rolę “pasywnego” współwłaściciela), a w połowie ub.r. nowym prezesem banku został Michał Krupiński, były prezes PZU.

W grudniu ub.r. nową szefową marketingu banku Pekao SA została Agnieszka Wilczyńska.

Jarosław Wilk przed przejściem do Pekao SA przez 3,5 roku pracował w agencji reklamowej Leo Burnett, a wcześniej w firmie farmaceutycznej USP Zdrowie.

W ubiegłym miesiącu Pekao SA ruszył z największą kampanią reklamowa w swojej historii. Dla banku pracują reklamowo m.in.: agencja reklamowa McCann Worldgroup i dom mediowy MediaCom Warszawa.