Kraj

Polskie Radio realizuje akcję promocyjną "Potęga Radia"

Polskie Radio SA rozpocznie realizację projektu autopromocyjnego pod hasłem "Potęga Radia", która potrwa od kwietnia do czerwca 2005 r. Akcja...

Polskie Radio SA rozpocznie realizację projektu autopromocyjnego pod hasłem “Potęga Radia”, która potrwa od kwietnia do czerwca 2005 r. Akcja antenowa ma na celu ukazanie wszechstronnej oferty programowej oraz różnorodności działań pozaantenowych radia publicznego w Polsce. Oprócz wszystkich czterech ogólnopolskich programów Polskiego Radia i Radia Polonia – Programu dla Zagranicy wezmą w niej udział rozgłośnie regionalne Polskiego Radia. W jej ramach zostanie zaprezentowane radio od kuchni, ujawnione będą tajniki warsztatu dziennikarza – w tym m.in. korespondenta wojennego, dziennikarza muzycznego, sprawozdawcy, jak też realizatora czy technika. Rozgłośnie regionalne zaprezentują na antenie ogólnopolskiej swój dorobek, osiągnięcia oraz charakterystyczną dla nich ofertę programową. Akcja będzie przebiegać w dwóch etapach. Pierwszy, prowadzony pod hasłem “Więcej niż eter”, to monograficzne dni poświęcone różnym zakresom działań Polskiego Radia, w tym również niezwiązanym bezpośrednio z działalnością antenową. W ramach drugiego etapu akcji “Potęga Radia” w maju i czerwcu planowane są prezentacje poszczególnych rozgłośni regionalnych Polskiego Radia. Chęć udziału w projekcie “Potęga Radia” zadeklarowały wszystkie rozgłośnie regionalne PR. (JP)