Kraj

Adam Woronowicz zachęca do oszczędzania w ING Banku

W internetowych reklamach nakłania do bycia "ogarem" oszczędzania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FERzJv_6gfao%22%7D
Ruszyła internetowa odsłona najnowszej kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego (ING Bank), w której bank zachęca do oszczędzania, promując specjalną ofertę oprocentowania środków w wysokości 2,5 proc. w skali roku przez cztery miesiące na kontach oszczędnościowych.

W reklamach występuje znany aktor Adam Woronowicz.

Kreacje internetowe kampanii przygotowała agencja Gong, kreacje reklam ATL – agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy MullenLowe MediaHub.