Zagranica

Häagen-Dazs nadal celuje w milenialsów

Tenisista Grigor Dimitrov zostaje ambasadorem marki.

Häagen-Dazs nadal celuje w milenialsów
Marka lodów premium Häagen-Dazs z portfolio General Mills nie ustaje w planowaniu komunikacji adresowanej do milenialsów. Żeby ponownie skupić ich uwagę, zaprasza do współpracy Grigora Dimitrova, bułgarskiego tenisistę. Komunikacja podczas zbliżającego się sezonu zarówno tenisowego, jak i lodowego ma nadal skupiać się wokół zagadnienia wyjątkowości. Marka chce poszerzać swoją popularność wśród milenialsów, dla których jednym z bardziej przyciągających wyróżników komunikacyjnych jest życie chwilą oraz celebracja codzienności poprzez wyjątkowe i jednocześnie autentyczne wydarzenia.
Podczas tegorocznej edycji Australian Open w Melbourne 26-letni Bułgar będzie nie tylko grał, ale też wspierał portfolio marketera.
W tym miesiącu ​​General Mills rozpoczął przegląd agencji kreatywnych w zakresie obsługi swoich marek, w tym Jus-Rol, Betty Crocker, Green Giant i Nature Valley.

(Campaign)