Kraj

Getin Bank zachęca do oszczędzania

Bank oferuje oprocentowanie środków do 200 tys. zł na 2,5 proc. przez cztery miesiące.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPivfOaC4IlQ%22%7D
Getin Noble Bank (Getin Bank) wyraźnie przyspiesza reklamowo – po grudniowej kampanii rachunków Proste Zasady właśnie rusza z nową kampanią marketingową promującą konta oszczędnościowe. Bank kusi klientów obietnicą oprocentowania środków (do 200 tys. zł) na rachunkach oszczędnościowych w wysokości 2,5 proc. w skali roku przez cztery miesiące (oferta dla posiadaczy rachunków osobistych w GNB, dotyczy nowych środków).

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i kinach.

Kreację ATL kampanii przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa, produkcją filmu reklamowego zajęło się studio Opus Film, planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy OMD. Kreację na potrzeby kampanii digital przygotowało własne studio graficzne Getin Noble Banku, kampanią performance zajęła się zaś agencja Performics.