Zagranica

Unilever wybiera w UK AnalogFolk do obsługi digital

Agencja obsłuży marki spożywcze z portfolio giganta FMCG. Zastąpi niemal 20 agencji, które dotychczas pracowały dla tej firmy.

Unilever wybiera AnalogFolk jako agencję digitalową dla swoich marek żywnościowych na terenie Wielkiej Brytanii. Obsługa obejmuje opiekę nad markami Marmite, Knorr, Pot Noodle, Hellmann’s, Colman’s i Bovril.
Po wygranym przetargu AnalogFolk będzie jedyną cyfrową agencją, która będzie współpracować z tymi markami w Wielkiej Brytanii, zastępując około 20 innych agencji, które dotychczas obsługiwały powyższe marki. Kompetencje agencji obejmują więc całą kategorię jednego marketera. Konsolidacja budżetu ma być wynikiem strategii zwiększenia wydajności i oszczędności w obszarze działań reklamowych.
AnalogFolk po raz pierwszy rozpoczął współpracę z Unileverem w 2016 r. Obecnie obsługuje różne marki z portfolio, nie tylko spożywcze, w tym pełną kategorię produktów do włosów (Tresemme, VO5, Toni & Guy, Nexxus).
We wrześniu 2017 r. AnalogFolk wprowadziła na rynek TasteFace w ramach kampanii Marmite Gene. Projekt polegał na mierzeniu w czasie rzeczywistym odczuć konsumenta podczas spożywania produktu.

(Campaign)