Kraj

Ermenegildo Zegna i Hugo Boss prowadzą kampanie najnowszych kolekcji odzieży

Luksusowe marki odzieżowe Ermenegildo Zegna i Hugo Boss realizują kampanie reklamowe w magazynach i prasie codziennej. Ermenegildo Zegna prowadzi reklamę...

Luksusowe marki odzieżowe Ermenegildo Zegna i Hugo Boss realizują kampanie reklamowe w magazynach i prasie codziennej. Ermenegildo Zegna prowadzi reklamę w “Pulsie Biznesu”, “Wprost”, “Playboyu” i “Forbesie”. – Dzięki temu możemy dotrzeć do top managementu, członków zarządu – mówi Łukasz Muzgała, odpowiedzialny za PR i marketing obu marek. Marka Hugo Boss prowadzi kampanię w magazynach, m.in. “Wprost”, “Twoim Stylu”, “Elle”, “Cosmopolitan”. Jest to kampania najnowszej wiosennej kolekcji odzieży damskiej i męskiej. Layouty reklam pochodzą z centrali firm: Ermenegildo Zegna w Mediolanie, Hugo Boss ze Stuttgartu. Reklamy są ujednolicone sieciowo. Zakupem mediów na potrzeby kampanii zajmuje się samodzielnie dział marketingu obsługujący obie marki. Ermenegildo Zegna to marka adresowana do mężczyzn w wieku 35-60 lat, którzy “wiedzą, za co płacą”. Ceny garniturów wahają się od 4 tys. zł do 14 tys. zł. Salon firmowy Ermenegildo Zegna znajduje sie na placu Trzech Krzyży w Warszawie. Marka Hugo Boss adresowana jest do mężczyzn w wieku powyżej 20 lat. W garnitury Hugo Boss zaopatrują się menedżerowie średniego szczebla. Garnitur marki Hugo Boss można zakupić w cenie 2-4 tys. zł. Odzież Hugo Boss sprzedawana jest w dwóch sklepach w Warszawie, w jednym sklepie w Łodzi i w Katowiacach oraz w dwóch sklepach w Krakowie. Niedawno otwarto nowy sklep w krakowskiej Galerii Kazimierz stanowiący wizytówkę marki. (MKS)