Kraj

Wystartowała kampania elektronarzędzi Bosch

Pod hasłem "Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca" ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna elektronarzędzi Bosch. Wsparciem dla działań BTL (ulotki, standy,...

Pod hasłem “Grzech nie kupić, kiedy kasa wraca” ruszyła ogólnopolska kampania promocyjna elektronarzędzi Bosch. Wsparciem dla działań BTL (ulotki, standy, plakaty) będzie kampania radiowa i prasowa w mediach lokalnych. Klienci, którzy zdecydują się na zakup promocyjnego sprzętu, wezmą udział w cotygodniowym losowaniu nagród, mają też szansę na otrzymanie zwrotu gotówki. Za oprawę marketingową akcji odpowiadała agencja San Markos – zwycięzca przetargu reklamowego Boscha. Zakup radia i prasy do ATL-owej części kampanii powierzono partnerom handlowym Boscha działającym w danym regionie. San Markos pracuje właśnie nad ogólnopolską kampanią outdoorową dla Boscha. (JN)