Kraj

WebTalk i Endorfina Events wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto

Agencje, które połączyły się w październiku ub.r., podsumowują rok.

Agencje WebTalk i Endorfina Events wygenerowały prawie 34 mln zł skonsolidowanego przychodu brutto, wobec planowanych 30 mln zł, i rozpoczęły realizację pierwszych wspólnych projektów digitalowo-eventowych. W minionym roku agencja WebTalk pozyskała 20 nowych klientów. Agencja Endorfina Events zamyka rok z 220 zrealizowanymi projektami i 245 dniami eventowymi. 

Endorfina Events realizowała projekty dla takich klientów, jak: Adidas Women, T-Mobile, Tchibo, Credit Agricole, a także dla marek Facebook i H&M. Agencja realizowała projekty w Polsce i za granicą (m.in. Rumunia, Węgry, Rosja, Ukraina, Grecja, Czechy). 
W 2017 r. agencja digitalowa WebTalk postawiła na rozwój kompetencji, zespołu i usług w kierunku kompleksowej obsługi klienta. Rozbudowano oba działy client service, które liczą obecnie 20 osób, a także dział kreacji liczący w tej chwili 15 osób. Rozwinięto także działy strategii, front-end i community management, agencja stworzyła także własne studio fotograficzne in-house.
Na polu biznesowym portfolio klientów WebTalk powiększyło się m.in. o takie firmy, jak Enel-Med, Marie Brizard Wine & Spirits (marka Krupnik), Raiffeisen Polbank czy InPost. Agencja utrzymała także budżety kluczowych, wieloletnich klientów, takich jak Kia Motors Polska czy CityFit. Przychody WebTalk wzrosły o 55 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.