Kraj

Codemedia dla Indykpolu

Startuje nowa kampania wizerunkowa marki.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Frq-AZLwiuKE%22%7D
Wystartowała nowa kampania wizerunkowa marki Indykpol, realizowana pod hasłem “Pełnia dobrego życia”. Działania prowadzone są w telewizji zarówno na głównych antenach, jak i w stacjach tematycznych m.in. TVN24, TVN Style, Polsat Cafe, TVP HD. Za kreację odpowiada agencja Bluecloud. Media planuje i kupuje dom mediowy Codemedia.
W kampanii podkreślane jest znaczenie wyboru wartościowych produktów.