Zagranica

Wibrator mylony z telefonem w nowej kampanii wirusowej Dureksa

Firma Durex rozpoczyna kampanię wirusową, w której głównie za pośrednictwem internetu promowana będzie nowa seria wibratorów. Reklamy rozsyłane będą pocztą...

Firma Durex rozpoczyna kampanię wirusową, w której głównie za pośrednictwem internetu promowana będzie nowa seria wibratorów. Reklamy rozsyłane będą pocztą elektroniczną pod wybrane adresy z bazy danych. Na kampanię składać się będą cztery spoty reklamowe. W jednym z nich, który będzie rozsyłany w najbliższym miesiącu, starsza pani odwiedza swoją córkę; czekając na nią, siada na sofie, pije herbatę i niechcący znajduje pod poduszką wibrator, który uznaje za nowoczesny telefon. W tym momencie do pokoju wchodzi córka, wrzeszczy z przerażenia i wpada w zakłopotanie. Reklama odsyła też do nowej strony internetowej z produktami firmy Durex. Najpierw kampania ruszy w Wielkiej Brytanii, Holandii i Niemczech, a potem w kolejnych krajach Europy. Za kampanię wirusową i zawartość strony www odpowiada agencja Clark McKay and Walpole North, która również zawiaduje bazą danych. Agencja ta obsługuje też projekt Durex Global Sex Survey, światowy raport na temat seksu. W br. raport zostanie upubliczniony w maju i będzie przedstawiał wyniki badań przeprowadzonych we wrześniu 2004 r. Wzięło w nich udział ponad 350 tys. osób z 41 krajów. (“BrandRepublic”)