Zagranica

Philips rusza z globalną kampanią z udziałem dzieci

W Davos producent sprzętu AGD wystartował z nową kampanią.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLJX-Bzdkc8U%26t%3D15s%22%7D
Philips wystartował z globalną kampanią, która miała premierę w Davos podczas Światowego Forum Ekonomicznego. W półtoraminutowym spocie dzieci zastanawiają się nad kwestiami podstawowej opieki zdrowotnej. Kampania opiera się na sukcesie ubiegłorocznej inicjatywy, w której marka zadawała pytania, co mogą zrobić dzieci, żeby zmieniać świat.
Odsłona kampanii z ubiegłego roku zanotowała 12,2 mln wyświetleń filmu i dotarła na 11 rynków.
W spocie pojawiają się pytania, które z pozoru wydają się dziecinnie proste: Dlaczego lekarz podczas pierwszej konsultacji nie może powiedzieć dokładnie, co dolega pacjentowi? Dlaczego brakuje specjalistów i szpitali, do których można się udać w przypadku choroby? Spot prezentuje również sugestie dzieci w związku z odpowiedziami dorosłych. Dzieci podpowiadają więc na przykład, że potrzebny jest superkomputer, który podczas pierwszej wizyty będzie w stanie przeskanować cały organizm człowieka. 
Za produkcję filmu odpowiada One Voice – stworzony dla marki Philips przez Omnicom. Wiosną wystartuje kolejna odsłona kampanii, która wybierze cztery najważniejsze pytania postawione przez dzieci i cztery najważniejsze odpowiedzi rodziców. Oddzielnie emitowane będą 20-minutowe panele dyskusyjne z udziałem ekspertów z całego świata dotyczące ochrony zdrowia dzieci.

(Campaign)