Kraj

Nominowany do Oscarów film "Tamte dni, tamte noce" otrzymuje wsparcie reklamowe

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

W polskich kinach premierę ma film “Tamte dni, tamte noce”. Obraz otrzymał cztery nominacje w tegorocznej edycji Oscarów w kategoriach: najlepszy film, najlepszy aktor pierwszoplanowy, najlepszy scenariusz adaptowany i najlepsza piosenka. Premiera filmu wspierana jest reklamowo. W telewizji kampania realizowana jest w prime time na kanałach tematycznych i niszowych: TVN7, TV Puls, Stopklatka, Polsat Film, TVN24, Puls 2, TVN Style, Fox, AXN, Ale Kino+ i Paramount Channel HD. Działania realizowane w digitalu obejmują współpracę z wybranymi blogerami lifestyle’owymi. Ponadto kampania obejmuje współpracę patronacką z “Gazetą Wyborczą”, “Wysokimi Obcasami Extra”, Gazetą.pl i AMS, a także z “Activistem”, Wizaż.pl, Tok FM i Empikiem.

Kreacja kampanii została przygotowana centralnie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD.

Za wprowadzenie tytułu “Tamte dni, tamte noce” na rynek polski odpowiada United International Pictures Sp. z o.o. Film prezentowany jest przez Sony Pictures Classics.