Przetargi

Kid zrealizuje kampanię nowej serii produktów dla dzieci Gellwe

Firma Gellwe, producent deserów, wybrała w przetargu agencję Kid do obsługi nowej linii produktów dla dzieci. Seria wprowadzana na licencji...

Firma Gellwe, producent deserów, wybrała w przetargu agencję Kid do obsługi nowej linii produktów dla dzieci. Seria wprowadzana na licencji The Walt Disney Company jest już w sprzedaży (obejmuje kisiel, budyń, kakao, ciasteczka do pieczenia i krem do kanapek), a nazywa się “Małe co nieco” (nazwa ulubionego posiłku Kubusia Puchatka). W przetargu brały udział 4 agencje, ich nazwy nie zostały podane. Dawid Wąsowicz, brand manager Gellwe, zapowiedział pojawienie się kampanii reklamowej wprowadzającej nowe produkty w ciągu dwóch miesięcy, obecnie trwają prace nad jej przygotowaniem. Będzie ona obejmować wszystkie media, planowaniem i zakupem mediów zajmie się Starcom. (AMS)