Zagranica

Publicis wybiera Microsoft do zbudowania platformy AI Marcel

Publicis Groupe ogłosiło, że wybrało Microsoft na partnera technologicznego, który pomoże grupie zbudować platformę sztucznej inteligencji Marcel.

Narzędzie ma zostać zaprezentowane już na majowym evencie grupy Viva Technology w Paryżu. To prawie rok po ogłoszeniu przez Publicis planów wycofania się ze wszystkich branżowych wydarzeń i konkursów, w tym z Cannes Lions.
Grupa stwierdziła, że nadszedł czas rozbudowy projektu Marcel. Microsoft ma zbudować platformę w oparciu o własne oprogramowanie Azure AI i Office 365.
Kierownictwo Publicis Groupe zapowiedziało, że Marcel skupi się przede wszystkim na wsparciu pracowników sieci w nowatorskich projektach dla klientów oraz w poszerzeniu możliwości dzielenia się w ramach organizacji najlepszymi praktykami.

Microsoft w zeszłym miesiącu rozpoczął proces przeglądu globalnej agencji mediowej. Finalnie na kolejne cztery lata wybrał Dentsu Aegis Network.

 

(Campaign)