Kraj

Bruź-Soniewicka i Kłos w Brand New Galaxy

Model biznesowy BNG ma być konkurencyjny dla dużych sieciowych graczy na rynku komunikacji marketingowej, ale też dla małych wyspecjalizowanych agencji komunikacyjnych, technologicznych czy konsultingowych.

Bruź-Soniewicka i Kłos w Brand New Galaxy
Patrycja Bruź-Soniewicka i Kacper Kłos dołączają do zarządu Brand New Galaxy, niezależnej platformy integrującej smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Bruź-Soniewicka obejmie stanowisko chief operating officera BNG i będzie odpowiadać za budowanie synergii pomiędzy podmiotami BNG zarówno w operacyjnym działaniu platformy, jak i w strategii długoterminowej. Kłos dołącza w roli managing partnera BNG i będzie odpowiadał za business development całej platformy, koncentrując się na umacnianiu oferty BNG na rynku międzynarodowym oraz na rozwiązaniach pozwalających na skalowanie biznesu.

Bruź-Soniewicka i Kłos będą odpowiadać za obszar pozyskiwania nowych projektów do BNG – analizę potencjalnych podmiotów, które są komplementarne wobec już istniejących na platformie oraz za prowadzenie procesów weryfikacji i włączania nowych projektów do BNG.

– Potencjał polskiego rynku, jeśli chodzi o rozwiązania w obszarze marketingu i technologii, jest olbrzymi. Ta wartość jest sumą potencjałów ludzi, którzy w swoich specjalistycznych dziedzinach osiągnęli status prawdziwych ekspertów. BNG agreguje kompetencje tych najlepszych i stwarza im warunki nie tylko do rozwoju, ale też zapewnia i stymuluje powstawanie przestrzeni na ich pomysły oraz inicjatywę. Finalizujemy rozmowy z nowymi podmiotami, które dołączą do BNG 
w tym kwartale. Jesteśmy też otwarci na kolejne, ciekawe i odważne projekty, dla których portfolio kompetencji BNG może stanowić strategiczny akcelerator wzrostu. Chcemy, aby unikatowy zestaw rozwiązań wchodzących w skład platformy był realną alternatywą dla standardu obecnie dostępnego na rynku międzynarodowym – mówi Kacper Kłos, managing partner Brand New Galaxy.

Model biznesowy BNG ma być konkurencyjny dla dużych sieciowych graczy na rynku komunikacji marketingowej, ale też dla małych wyspecjalizowanych agencji komunikacyjnych, technologicznych czy konsultingowych. Platforma dostarcza zarówno specjalistyczne rozwiązania typu e-commerce, jak i szerokie zintegrowane modele obsługowe
 (stała obsługa multikanałowych kampanii).

Platforma BNG debiutowała na rynku w październiku 2017 r. Od tego czasu do zespołu dołączyło ponad 100 osób, które są zatrudnione w pięciu spółkach. Bruź-Soniewicka i Kłos dołączają do zarządu, w którym są już: Olga Adamkiewicz (CEO BNG), Wiktoria Danielewska (MP BNG), Michał Glapiński (MP BNG) i Jakub Krawczyk (MP BNG). Kłos i Bruź-Soniewicka wcześniej byli związani z Saatchi & Saatchi (Grupa Publicis).
 Kacper Kłos przez 12 lat zajmował się rozwojem biznesu w Interactive Solutions w Polsce i Rosji. Ostatnie trzy lata pełnił funkcję wiceprezesa Saatchi & Saatchi IS.
 Patrycja Bruź-Soniewicka przez ostatnich pięć lat była związana z siecią Saatchi & Saatchi, pracowała w Polsce i Rosji. Ostatnie trzy lata pełniła funkcję dyrektora zarządzającego Saatchi & Saatchi IS, wcześniej pracowała m.in. w BBDO Warszawa oraz PepsiCo.
 Oboje zrezygnowali z pracy w Saatchi & Saatchi po zmianie na stanowisku prezesa.

Łącznie w ramach Brand New Galaxy pracuje ponad 100 specjalistów i ekspertów. Wszyscy zatrudnieni są w pięciu podmiotach:
 Pathfinder 23 – agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce; 
Spacecamp – agencja digitalowa o profilu kreatywno-technologicznym; 
Life on Mars – agencja kreatywna through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim; 
Synthrone – platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce; Man on the Moon – agencja konsultingowa w obszarze HR.