Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt wprowadzonych w połowie marca br. zmian struktury spółki. Poszczególni menedżerowie będą odpowiedzialni za zarządzanie produktem od strony reklamowej, ale także za pozyskiwanie reklam do pozostałych tytułów wydawnictwa. Funkcję menedżerów objęli: Anna Zabłocka (odpowiedzialna za “Elle Decoration”), Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak (“Marie Claire”), Ewa Kudasiewicz (“Film”), Agnieszka Galińska (“Samo Zdrowie”). Nieobsadzone pozostało stanowisko menedżera “Elle”. Firma prowadzi obecnie rekrutację. Dotychczas za ten miesięcznik odpowiedzialna była Jolanta Nasiłowska, która odeszła z Interdeco. Menedżerowie “Elle” i “Samego Zdrowie” będą podlegać Mai Meissner-Filipek, p.o. dyr. generalnemu Interdeco. Pozostali będą podlegać Maciejowi Kutakowi, zastępcy dyr. generalnego Interdeco. (JD)