Kraj

Interdeco tworzy stanowiska title managerów

Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt...

Interdeco Hachette Advertising, dom sprzedaży powierzchni reklamowej tytułów wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, stworzył nowe stanowiska title managerów. Jest to efekt wprowadzonych w połowie marca br. zmian struktury spółki. Poszczególni menedżerowie będą odpowiedzialni za zarządzanie produktem od strony reklamowej, ale także za pozyskiwanie reklam do pozostałych tytułów wydawnictwa. Funkcję menedżerów objęli: Anna Zabłocka (odpowiedzialna za “Elle Decoration”), Katarzyna Kołakowska-Frąckowiak (“Marie Claire”), Ewa Kudasiewicz (“Film”), Agnieszka Galińska (“Samo Zdrowie”). Nieobsadzone pozostało stanowisko menedżera “Elle”. Firma prowadzi obecnie rekrutację. Dotychczas za ten miesięcznik odpowiedzialna była Jolanta Nasiłowska, która odeszła z Interdeco. Menedżerowie “Elle” i “Samego Zdrowie” będą podlegać Mai Meissner-Filipek, p.o. dyr. generalnemu Interdeco. Pozostali będą podlegać Maciejowi Kutakowi, zastępcy dyr. generalnego Interdeco. (JD)