Kraj

U2 Media pracuje dla sieci Aldi

Konkretnych planów kampanii jeszcze nie ma, ale trwają prace nad szerszą komunikacją.

U2 Media pracuje dla sieci Aldi
Dom mediowy U2 Media zajmie się obsługą sieci dyskontów Aldi. Współpraca została nawiązana już jakiś czas temu, jednak Aldi dopiero szykuje się do intensywniejszych działań reklamowych. Związane jest to z planami niemieckiej grupy, która zamierza mocniej powalczyć o rynek w Polsce. We wczorajszym wydaniu serwisu pisaliśmy, że sieć zdecydowała się gruntownie zmienić wystrój wszystkich swoich sklepów – ma to się stać do połowy lipca br. Jak dowiadujemy się w dziale marketingu sieci, konkretnych planów kampanii jeszcze nie ma, ale trwają przymiarki pomiędzy agencjami a klientem. Pod koniec ub.r. Aldi wybrało do współpracy w Polsce agencję kreatywną Scholz & Friends Warszawa.

Aldi prowadzi w Polsce 124 sklepy, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Do tej pory nie reklamowała się szeroko w mediach.