Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Żubr, zgodnie z zapowiedziami, rusza z trzecią edycją loterii kapslowej “Dwa Szybkie Żubry”. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca czerwca br., jest 7 mln puszek piwa Żubr, o łącznej wartości 27,8 mln zł. Tegorocznej akcji towarzyszy nowy spot telewizyjny, silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.
Tegoroczna akcja Żubra rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Promocyjne puszki piwa można odbierać do końca lipca br. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.
Spot wspierający akcję promocyjną emitowany jest w ogólnopolskiej telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej. Zaplanowane są również liczne działania reklamowe w radiu, prasie, online oraz w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych zaprojektowała agencja Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.