Kraj

KP wspiera markę Żubr loterią i kampanią

Nagrody o wartości 27,8 mln zł w trzeciej edycja loterii Żubra; intensywna kampania w mediach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjHBspnNc94k%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa m.in. pod marką Żubr, zgodnie z zapowiedziami, rusza z trzecią edycją loterii kapslowej “Dwa Szybkie Żubry”. Nagrodami w loterii, która potrwa do końca czerwca br., jest 7 mln puszek piwa Żubr, o łącznej wartości 27,8 mln zł. Tegorocznej akcji towarzyszy nowy spot telewizyjny, silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

Tegoroczna akcja Żubra rozpoczęła się wcześniej niż w ubiegłych latach. Promocyjne puszki piwa można odbierać do końca lipca br. w wybranych punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Spot wspierający akcję promocyjną emitowany jest w ogólnopolskiej telewizji w wersji 30- i 15-sekundowej. Zaplanowane są również liczne działania reklamowe w radiu, prasie, online oraz w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w internecie, social media oraz PR odpowiedzialne są agencja Tailor Made PR i Huta 19. Design opakowań promocyjnych zaprojektowała agencja Prism Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.