Zagranica

Anthony Hopkins w kampanii Amazona

W spocie przygotowanym na SuperBowl Alexa traci głos.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fksnvi6c9sAk%22%7D
Agencja Lucky Generals zaprezentowała pierwszą kampanię swojego autorstwa przygotowaną z myślą o SuperBowl. W spocie występuje plejada gwiazd (m. in. Anthony Hopkins), a koncept opiera się na tym, że asystentka głosowa Alexa, “zamieszkująca” inteligentne urządzenia domowe, traci głos.
Kolejne kadry pokazują, co się dzieje na świecie, kiedy Aleksę dopada chrypa. Na ratunek przychodzą gwiazdy i starają się wykonywać pracę Alexy. Agencja Lucky Generals, powstała w 2013 r., a współpracująca z Amazonem od 2014 r. po raz pierwszy przygotowała kampanię na SuperBowl.

(Campaign)