Przetargi

MediaCom utrzymał obsługę mediową Playa

Play na tym etapie nie komentuje naszych ustaleń.

Dom mediowy MediaCom Warszawa (WPP/GroupM) wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów Playa (P4) – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Playa, nie chciał komentować naszych doniesień. Wygrana MediaComu oznacza kontynuację ośmioletniej współpracy pomiędzy operatorem a tą agencją. Nazw zaproszonych domów mediowych do tego postępowania ani ich liczby nie udało nam się ustalić. O prowadzeniu tego przetargu informowaliśmy w MMP24 z dnia 6 listopada ub.r.

Z danych cennikowych przygotowanych przez Kantar Media wynika, że spółka P4 w 2017 r. wydała na reklamy 306,6 mln zł, co oznacza spadek inwestycji reklamowych w porównaniu z 2016 r. o niespełna 50 mln zł.