Kraj

Wedel partnerem programu lojalnościowego sieci Multikino

Sieć Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina.

Wedel partnerem programu lojalnościowego sieci Multikino
Sieć Multikino wprowadza kartę Rodzina do Kina. To nowa oferta firmy. Przystąpienie do programu ma gwarantować zniżki na bilety, zestawy barowe i gadżety firmowe w promocyjnych cenach. Partnerem akcji została firma Wedel.
Aby przystąpić do programu, należy nabyć kartę za symboliczną złotówkę i aktywować ją poprzez stronę WWW sieci. Dzięki karcie Rodzina do Kina każdy członek rodziny ma prawo do zakupu biletu ulgowego. Oferta obowiązuje na wszystkie filmy poniżej 15. roku życia oraz Poranki Filmowe. Ponadto karta umożliwia zakup zestawu barowego tzw. Rodzinnego w niższej cenie, a także uprawnia do 25-proc. zniżki przy zakupie wybranych maskotek z oferty Multishop. Dziecko, które swoje urodziny będzie obchodziło w Multikinie w ramach “Urodziny w Multikinie”, dostanie specjalny tort gratis.
Multikino zachęca klientów do przystąpienia do programu lojalnościowego, w którym punkty za zakupy biletów i zestawów rodzinnych można wymieniać na nagrody: breloki z bohaterami kampanii oraz bilety. Wizerunek bohaterów pojawi się w całej komunikacji – od kampanii po gadżety reklamowe.
Wprowadzeniu karty Rodzina do Kina towarzyszyć będzie szeroka kampania w mediach ogólnopolskich: radiu (m.in. Radio Zet), telewizji (m.in. TVN oraz wybrane stacje TV dziecięce), prasie (m.in. “Newsweek”, “Gazeta Wyborcza” – “Co Jest Grane”, “Party”, “Viva”), internecie (m.in. Filmweb, Onet) oraz działania na rynkach lokalnych. Promocja zostanie wsparta współpracą z blogerami i youtuberami, zajmującymi się tematyką parentingową. Reklamy Rodzina do Kina pojawią się także we wszystkich kinach sieci Multikino oraz mediach społecznościowych tej sieci. Za kreację kampanii odpowiada Fish Ladder – kreatywne studio Platige Image. Media zaplanował i zakupił dział marketingu Multikina.