Platforma Influence Me – najnowszy produkt biura reklamy wydawnictwa Bauer w Polsce – kojarzyć ma twórców internetowych z konkretnymi markami. Celem jest stworzenie zindywidualizowanej oferty dla klientów reklamowych, którym tradycyjna reklama prasowa już nie wystarcza. Platforma pozwolić ma na realizację projektów niestandardowych w zakresie tematyki kulinarnej, modowej, urodowej, zdrowotnej, wnętrzarskiej i podróżniczej.
– To nasza odpowiedź na zmianę strategii marketingowych naszych klientów, poszukujących kontentowych ofert digitalowych, uzupełniających ich obecność w prasie – powiedziała Izabela Sarnecka, szefowa biura reklamy Wydawnictwa Bauer w Polsce. – Influence Me otwiera nam drzwi do nowych nieraz klientów, a my z kolei przekonujemy ich do łączenia prasy i internetu, umożliwiając rozszerzenie grupy celowej na młodszą – influencerzy, i starszą, zamożniejszą – prasa.
Za pośrednictwem platformy wydawnictwo zamierza także zaoferować klientom i blogerom możliwość publikowania treści na łamach magazynów Bauera. Wsparciem dla projektu ma być obecność w zespole blogerki kulinarnej Natalii Ruszkowskiej-Tabor.
Platforma Influence Me już działa i jak zapewnia wydawnictwo, już cieszy się dużym zainteresowaniem blogerów. Docelowo Bauer widzi tu miejsce dla około 5-6 tysięcy blogerów – analogicznie do takiego projektu jak Durszlak.pl, największego agregatora blogów kulinarnych w Polsce, także należącego do Grupy Bauer. Taka liczba pozwoli zdaniem biura reklamy na optymalne dopasowanie influencerów do poszczególnych kampanii.