M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Digital Kingdom przygotował kampanię dla marki Rimmel

Joanna Niewiadomska | 12 lutego 2018, 06:00

Działania prowadzone pod hasłem "Matte i mogę więcej!" opierają się na akcji brandfundingowej.

Rusza nowa kampania marki Rimmel skierowana do młodych kobiet, reklamująca szminki z linii Stay Matte. Ma ona stronę społeczną, zorganizowana jest bowiem wokół akcji brandfundingowej na rzecz stowarzyszenia #MamyGłos. Ma być kolejną odsłoną  wdrażania w życie nowej misji Coty definiowanej przez firmę jako "wyzwalanie różnorodności piękna i siły kobiet oraz wspieranie swobodnego wyrażania siebie nie tylko poprzez wygląd, ale na każdej płaszczyźnie aktywności życiowej i zawodowej".

Do akcji marka zaangażowała ambasadorki: Katarzynę Wolską – trenerkę fitness, DJ-ki z Princess Rap: Tycjanę Acquasantę i Natalię Kusiak oraz piosenkarkę Martę Gałuszewską. Biorą one udział w poświęconym kampanii filmie zachęcającym dziewczyny do wyjścia ze swojej strefy komfortu i zaryzykowania zarówno w makijażu, jak i codziennym życiu.

Dochód z akcji wesprzeć ma serię warsztatów dla młodych dziewczyn organizowanych przez stowarzyszenie #MamyGłos, w ramach których dziewczyny z liceów z całej Polski będą miały okazję wziąć udział z zajęciach z "ciałopozytywności". 

– Nasza branża jest, niestety, pełna stereotypów i uprzedzeń. Chcemy z nimi walczyć i umożliwić każdej kobiecie każdej osobie swobodne wyrażanie siebie. Najnowsza kampania Rimmel jest tego dobrym przykładem – mówi Aleksandra Kujawska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Coty na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Kampanię przygotowała agencja Digital Kingdom, planowaniem i zakupem mediów dla Coty zajmuje się globalnie Zenith. 

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,