M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rafał Ponewczyński, CMO Axa Polska, odchodzi z firmy

Maciej Florek | 12 lutego 2018, 06:00

W Axa Polska nie będzie już stanowiska CMO. Marketing będzie jednym z zadań nowo powstałego obszaru customer experience, operacji i sprzedaży direct nadzorowanego przez Agnieszkę Dąbrowską.

Rafał Ponewczyński, CMO Axa Polska, odchodzi z firmy. Odpowiadał za koordynację wszystkich działań offline i online. Z tą firmą ubezpieczeniową związany był od jesieni 2011 r. Wcześniej przez ponad sześć lat pracował w agencji reklamowej TBWA, gdzie był m.in. group account directorem. Do TBWA przeszedł z McCann Erickssona, gdzie przez dwa lata był account managerem.

W Axa Polska nie będzie już stanowiska CMO. Marketing będzie jednym z zadań nowo powstałego obszaru customer experience, operacji i sprzedaży direct nadzorowanego przez Agnieszkę Dąbrowską. Za zarządzanie marką i customer experience odpowiedzialny jest Filip Aszendorf, za e-commerce odpowiada Aldona Paciorek, a za transformację digital – Mariusz Skoczek. Wszystkie osoby pracowały wcześniej w Axa i odpowiadały za te obszary, ale w odrębnych strukturach organizacyjnych i w różnych spółkach Axa. Teraz pracują dla całej Grupy Axa w Polsce. Jednym z najważniejszych celów nowego zespołu ma być wzmocnienie i ujednolicenie wizerunku marki Axa w Polsce.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,