Kraj

Piwo Królewskie z "dzielnicową" kampanią w Warszawie

To rozszerzenie ubiegłorocznej akcji promocyjnej marki.

Piwo Królewskie z "dzielnicową" kampanią w Warszawie
Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, rozpoczyna w Warszawie lokalną kampanię reklamową piwa Królewskie. Działania prowadzone są pod hasłem: “Smakuj Warszawę dzielnicami z Królewskim”.

To powtórka ubiegłorocznej akcji, w ramach której producent wypuścił serię puszek z nazwami dzielnic. W tym roku są to także butelki Królewskiego Jasne Pełne oraz Królewskiego Niefiltrowanego. Marka podkreśla swój lokalny charakter poprzez limitowaną kolekcję opakowań z oryginalnymi piktogramami przedstawiającymi lokalne symbole Warszawy.

– Mieszkańcy Warszawy kochają swoje miasto, jednak szczególna więź łączy ich z dzielnicami, w których żyją – mówi Emilia Wróblewska, brand manager Królewskiego w Grupie Żywiec. – Nasze opakowania z limitowanej kolekcji podkreślają związek z najbliższą okolicą. Pokazujemy, jak różnorodny i unikatowy styl mają poszczególne stołeczne rejony.

Nowe kreacje opakowań to oryginalne, graficzne interpretacje miejsc i symboli warszawskich dzielnic – ursynowski Tor Służewiec, Aeroklub Warszawski na Bemowie, Las Bielański, latarnie gazowe na Mokotowie czy Filtry na Ochocie. Do kampanii dołączyło także Królewskie Niefiltrowane – piwo inspirowane klimatem dawnej Warszawy. Jest ono dostępne w opakowaniach poświęconych siedmiu najstarszym dzielnicom, prezentujących historyczne miejsca: słynny mokotowski SAM, dworzec Warszawa Ochota czy Gazownię na Woli.

Dzielnicowe etykiety zaprojektowało Wilk Studio. Kreację kampanii przygotowała agencja Just, działania w kanale digital prowadzi agencja Twin Digital Collective, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.