Kraj

Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki Eska Music Awards artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska....

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki Eska Music Awards artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska. Finałową galę, którą pokaże telewizja Polsat, poprzedza kampania wizerunkowa. Reklamy prasowe publikowane są m.in. w: “Glamour”, “Bravo”, “Bravo Girl”, “Gali” i “Wprost”, “Super Expressie”. Spoty telewizyjne Eska Music Awards zostaną wyemitowane w Polsacie oraz muzycznej telewizji Viva. Na kilka dni przed galą EMA 2005 na ulicach Warszawy i Łodzi pojawią się plakaty promujące to muzyczne wydarzenie. Kreację kampanii przygotował dział promocji sieci Radia Eska. Za realizację spotów telewizyjnych, animację i grafikę komputerową odpowiada studio Gardia. (AMS)