Jak poinformowało biuro prasowe Grupy Eurozet, początek roku miał okazać się rekordowy dla Grupy Eurozet w obszarze online. Grupa zanotowała skok w rankingu i dziś zajmuje 34. miejsce wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (dane PBI/Gemius). Rok do roku oznacza to awans o 6 pozycji.
Styczeń był rekordowy dla serwisów internetowych Grupy Eurozet zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (4,75 mln), jak i liczby odsłon (35,39 mln). Najlepsze historycznie wyniki uzyskały również portale radiozet.pl i antyradio.pl. W tym czasie stronę radiozet.pl odwiedziło 3,51 mln realnych użytkowników, którzy wygenerowali 24,86 mln odsłon. W przypadku antyradio.pl było to 1,22 mln RU i 5,54 mln PV. (źródło: I 2018, PBI/Gemius).
Biuro prasowe zapewnia, że dobre wyniki serwisów Eurozetu to rezultat polityki rozbudowy kontentu. Pod koniec roku w portalu radiozet.pl została załączona nowa sekcja biznes, poszerzony został też kontent zdrowie i podróże. Z kolei planeta.fm zmieniła swoją dotychczasową formułę, stając się portalem informacyjno-rozrywkowym.