Kraj

Grupa Eurozet zadowolona z wyników w onlinie

Biuro prasowe informuje o skoku w zestawieniu PBI/Gemius.

Jak poinformowało biuro prasowe Grupy Eurozet, początek roku miał okazać się rekordowy dla Grupy Eurozet w obszarze online. Grupa zanotowała skok w rankingu i dziś zajmuje 34. miejsce wśród wszystkich podmiotów internetowych w Polsce (dane PBI/Gemius). Rok  do roku oznacza to awans o 6 pozycji.
Styczeń był rekordowy dla serwisów  internetowych Grupy Eurozet zarówno pod względem liczby realnych użytkowników (4,75 mln), jak i liczby odsłon (35,39 mln). Najlepsze  historycznie wyniki uzyskały również portale radiozet.pl i antyradio.pl.  W tym czasie stronę radiozet.pl odwiedziło 3,51 mln realnych  użytkowników, którzy wygenerowali 24,86 mln odsłon. W przypadku  antyradio.pl było to 1,22 mln RU i 5,54 mln PV. (źródło: I 2018, PBI/Gemius).
Biuro prasowe zapewnia, że dobre wyniki serwisów Eurozetu to rezultat polityki rozbudowy kontentu. Pod koniec roku w portalu radiozet.pl została załączona nowa sekcja biznes, poszerzony został też kontent zdrowie i podróże. Z kolei planeta.fm zmieniła swoją dotychczasową formułę, stając się portalem informacyjno-rozrywkowym.