Kraj

Piotr Kujda tworzy agencję marketingu muzycznego High&

Jej pierwszym klientem zostaje marka Puma.

Piotr Kujda tworzy agencję marketingu muzycznego High&
Działalność rozpoczęła agencja marketingu muzycznego High&, oferująca usługi z zakresu tworzenia strategii muzycznych, aktywacji oraz kampanii dla marek na bazie branded content, z wykorzystaniem muzyki oraz artystów do kreowania partnerstw marketingowych. W spektrum działalności agencji znajduje się również kompozycja, produkcja muzyki do reklam i filmów oraz sonic branding.

Jej założycielem i szefem jest Piotr Kujda poprzednio związany z Universal Music Polska, w którym pełnił rolę business development directora. Podczas wieloletniej pracy w Universal Music zrealizował kilkadziesiąt aktywacji muzycznych na poziomie lokalnym i regionalnym dla takich marek, jak: Coca-Cola, Carlsberg, HP, Uber, Unilever, Kompania Piwowarska, Lorenz czy HP, w ramach których pracował z szeregiem lokalnych i zagranicznych artystów, m.in.: Lana Del Rey, Ellie Goulding, Noel Gallagher, Seal, Hurts, Clean Bandit czy Die Antwoord.

Pierwszym klientem High& jest marka Puma, dla której agencja realizuje kompleksowo kampanię muzyczną #UliczneLegendy z okazji 50-lecia modelu butów Suede. W ramach współpracy agencja połączyła artystów Vienia i Kosiego JWP.  High& jest twórcą koncepcji aktywacji oraz odpowiada za selekcję i zaangażowanie artystów, produkcję muzyczną utworu i jego dystrybucję, koordynację produkcji teledysku, sesji zdjęciowej oraz plan komunikacji. Kampania potrwa do końca marca 2018 r.