Kraj

Tanie Linie Kolejowe rozpoczynają kampanię informacyjną

W połowie kwietnia ruszy kampania reklamowa nowej marki PKP InterCity - Tanich Linii Kolejowych. Kampania informacyjna obejmie prasę, w tym...

W połowie kwietnia ruszy kampania reklamowa nowej marki PKP InterCity – Tanich Linii Kolejowych. Kampania informacyjna obejmie prasę, w tym gazety codzienne i tygodniki, oraz tablice outdoorowe na terenie całej Polski. Kampanię przygotował samodzielnie zespół marketingowców PKP InterCity. Marka Tanie Linie Kolejowe zadebiutowała w ub. tygodniu. Wczoraj ruszyły pierwsze pociągi sygnowane tym brandem. Tanie Linie Kolejowe to sieć połączeń dziennych i nocnych, których głównym atutem ma być niska cena biletów oraz gwarantowane bezpieczeństwo. Po raz pierwszy w historii kolei w Polsce nad bezpieczeństwem pasażerów w pociągach nocnych stale czuwać mają zespoły ochroniarzy z agencji ochrony. – Tanie Linie Kolejowe zostały stworzone na potrzeby sygnalizowane przez grupę mniej zamożnych klientów PKP Intercity – mówi Anna Rosiek, rzecznik PKP InterCity. TLK zrezygnowały z proponowania swoim klientom poczęstunku w wagonach. Catering będzie dostępny tylko w wagonach barowych. Przykładowe ceny biletów: opcja “Tani bilet” kosztuje 27 zł wraz z miejscówką, warunkiem jest wykupienie biletu z kilkudniowym wyprzedzeniem. Za tę cenę można przejechać dowolnie długą trasę. Miejscówka we wszystkich pociągach TLK kosztuje tylko 3 zł. O 60 proc. obniżono ceny za miejsce do leżenia w kuszetce z 50 zł do 20 zł. Przewoźnik liczy, że z jego usług skorzysta w tym roku 1,5 mln osób. (MKS)