Kraj

Publicis rozpoczyna kampanię Loxon Max [wideo]

Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FLXzdKSpf8gM%22%7D
W telewizji i internecie prowadzona jest kampania autorstwa agencji Publicis, promująca lek z portfolio Sanofi – Loxon Max (dawniej Loxon 5%), który od stycznia 2018 r. dostępny jest bez recepty. Działania komunikacyjne są prowadzone pod hasłem “Geny pod kontrolą”.

Na potrzeby kampanii powstał 30-sekundowy spot. Kreację można obejrzeć w kanałach należących do stacji: Polsat, TVN, TVP. W przypadku internetu reklamy będą emitowane w serwisie Wp.pl. Produkcją spotów TV zajęło się studio produkcyjne Ilmatic, postprodukcją zaś Orka. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Mindshare.